W 2018 roku Huami kupiło 100% akcji spółki Zepp. W środę zaprezentowany został smartwatch z okrągła tarczą Amazfit Zepp E, a teraz Huami zmieniło nazwę aplikacji Amazfit w Sklepie Play na Zepp (formerly Amazfit). Użytkownicy systemu iOS wciąż mają starą nazwę i logo.
Dla użytkowników korzystających z produktów marki Amazfit nic się nie zmieni, oczywiście poza nazwą aplikacji. Nie będzie trzeba ponownie parować zegarków/opasek z aplikacją.
Przypominam, że na początku roku Xiaomi sprzedało swoje udziały w spółce Huami, do której należy takie marki jak wspomniany Amazfit, czy Oclean. Niestety odnoszę wrażenie, że firma Huami się pogubiła, linia Amazfit przestała być spójna. Coś próbują, ale nie do końca. Wystarczy uruchomić przeglądarkę i wejść na stronę Amazfit.com. Jest stare logo, design – nie ma nic o Zepp.
Według mnie rebarding powinien być przeprowadzony od razu, wszędzie. Na stronie główniej producenta powinien być tajemniczy slogan reklamowy z kurtyną — „23 sierpami zmieniamy się dla Ciebie”, cokolwiek. Slogan i data są przypadkowe, ale mam nadzieję, że rozumiesz, co mam na myśli. Huami nie ma swojego dlaczego (może czytałeś książkę „Zaczynaj od DLACZEGO”). Jeżeli posiadasz akcje Huami to radzę często śledzić informacje prasowe, nie wiadomo co jeszcze wymyślą.
Tak to się robi, reklama nowego komputera Apple sprzed 36 lat!