Przepis na sukces Redmi? Redmi 7, Redmi Note 7 i Redmi Note 7 Pro

Marka Redmi zaprezentowała dzisiaj nową grafikę reklamową zapraszającą na prezentację nowych produktów która odbędzie się już za 5 dni, 18 marca. Podczas konferencji zaprezentowane zostaną dwa nowe smartfony z serii Redmi oraz tajemniczy produkty. Najprawdopodobniej będzie to urządzenie do automatyki domowej.

W kwestii smartfonów Redmi zamierza posiadać w ofercie trzy modele które są dedykowane dla różnych typów odbiorców. Najtańszy i najsłabszy to Redmi 7 które ma być wybierany jako pierwszy smartfon dla nastolatka lub dla osób które wykorzystują telefon „tylko do dzwonienia”.

Kolejna opcja to Redmi Note 7 dedykowany jest dla bardziej wymagających użytkowników. Procesor Snapdragon 660 zapewnia odpowiednią moc obliczeniową dla średnio wymagających użytkowników. Tylni aparat 48 Mpx zrobi zdjęcie które bez problemu będzie można wywołać w rozmiarze 15x10cm i włożyć do albumu lub powiesić w ramce na ścianie.

Reklama

Najmocniejszy model oferowany przez markę Redmi to Note 7 Pro. Smartfon jest już dostępny w Indiach, a 18 marca ma zadebiutować w Chinach. Smartfon posiada procesor Snapdragon 675 który osiąga 180808 punktów w teście AnTuTu. Najważniejszy jednak jest aparat, 48 Mpx z obiektywem Sony IMX586. Ten sam obiektyw ma najnowszy flagowiec Xiaomi Mi 9 który jest 4 w teście DxOMark i traci tylko 2 punkty do Huawei Mate 20 Pro.

Przepis na sukces Redmi

Największą bolączką wszystkich smartfonów z marki Redmi jest oczywiście brak NFC, niestety nie zapłacisz zbliżeniowo przykładając smartfon do terminala. Poza tym jest to dobry wybór dla osób które oczekują jak najlepszego stosunku jakości do ceny w przedziale do $250.

Advertisements