CEO Xiaomi już kilka miesięcy temu przedstawił swój plan rozwoju Xiaomi Group. Smartfony z serii Mi, np. Mi 10 będą urządzeniami premium – wystarczy spojrzeć na cenę Xiaomi Mi 10. Co prawda wciąż jest najtańszy, lecz mocno zbliżył się do flagowców innych producentów. Skoro jest marka premium, to musi być jeszcze tańsza marka, i taką łatkę otrzymało Redmi. Fakt, w portfolio Redmi też są mocne smartfony, lecz firma skupia się na urządzeniach klasy średniej, np. serii Redmi Note.
Redmi Note 8 uzyskał wynik 1 mln sprzedanych egzemplarzy w miesiąc. W dwa miesiące udało się sprzedaż 5 milionów, a w ciągu trzech miesięcy już 10 milionów. Pięć miesięcy wystarczyło aby smartfon sprzedał się w liczbie 20 milionów. Wczoraj Redmi poinformowało za pośrednictwem chińskiego portalu społecznościowego Weibo, że udało się przebić barierę 30 milionów sprzedanych egzemplarzy!